Jump to content

iChris10

Manager
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Profile Song

Community Reputation

3 Neutral

About iChris10

  • Rank
    Active
  • Birthday 11/22/1998

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti, Prahova

Contact Methods

  • Discord
    iChris10 #2410

Recent Profile Visitors

269 profile views
  1. iChris10

    Regulament Helperi

    Regulament helperi. >> Ce este si cu ce se ocupa un helper? In primul rand, un helper este un membru staff a caruia treaba este sa ajute playerii cu informatiile detinute de ei prin intermediul chatul incepatorilor, cunoscut drept newbie [/n]. >> Comenzi de helper: [/hc] - chatul helperilor [/nr] - raspunde la o intrebare care ii este afisata doar celui care a intrebat si STAFF-ului. [/nre] - raspunde la o intrebare care apare pe chatul global. [/hduty] - te pui la datorie pentru a primi intrebari. [/nmute] - i acorzi mute pe [/n] unui jucator ce pune intrebari aiurite. [/ndelete] - sterge o intrebare [/checkhelp] - iti verifici intrebarea pe care ai primit-o. [/helps] - afiseaza toate intrebarile pe care sunt la alti helperi sau in asteptare. [/deletead] - sterge un anunt aiurea. [/slap] - acorda slap unui jucator care este blocat. [/freeze] - face ca un jucator sa nu se mai poata misca. [/hh] - afiseaza comenzile helperilor. >>Reguli pe care un helper trebuie sa le respecte.: 1. Un helper indiferent ca pe chat normal, pe chatul helperilor, sau pe orice chat, acesta trebuie sa aibe un comportament exemplar, in caz contrariu acesta va fi sanctionat. 2. Nu aveti voie sa faceti abuz de functie, se sanctioneaza cu Helper Warn sau chiar cu Remove. 3. In cazul in care un helper nu stie sa raspunda la o intrebare poate cere ajutorul colegilor sai pe [/hc]. 4. Un helper ce este prins stand afk cu [/hduty] va primi Kick. 5. Nu aveti voie sa raspundeti la intrebari scrise gresit, cu excese de caractere pe [/nre], i dati [/ndelete] sau i raspundeti cu [/nr]. 6. Cei ce sunt prinsi certandu-se pe [/hc] sunt sanctionati cu Helper Warn sau remove in functie de gravitate. 7. Pe chatul helperilor este interzis sa va dati superiori celorlalti helperi indiferent ca ai gradul mai mare decat el. 8. Raspunderea la intreabri aiurite cu [/nre] este sanctionata cu avertisment prima oara iar a doua oara cu Helper Warn. Raportul saptamanal la helperii, este de 250 newbie-uri.
  2. iChris10

    Cerere schimbare nume

    Mai se uita cineva pe ea?
  3. iChris10

    Model aplicatii Helper

    [!] Minimul de ore jucate pentru a aplica la functia de helper este de 20 ore jucate. [!] Titlul acestui topic trebuie sa fie "Nickname - ore jucate", de exemplu 'TUPAC - 150 ore jucate' [!] Raspunsurile foarte scurte va pot aduce respingerea. [!] Nu toti cei ce primesc helper vor ajunge admini [!] Daca o sa fiti prinsi folosind informatii false, o sa fiti respinsi. [!] Sunteti rugati sa nu folositi alta culoare, font etc. Sa fie cat mai usor de citit. Model de postare: Care este numele si prenumele tau? : Ce varsta ai? Link catre profilul tau din panel: Descrie-te in minim 50 de cuvinte: Ce alte jocuri mai joci in afara de SA:MP? : De ce te consideri potrivit pentru functia de helper pe RPG.KROUND.RO?: In caz de vei obtine aceasta functie ce ai de gand sa faci? De ce ai ales sa joci pe acest server? Ce te diferentiaza pe tine de ceilalti jucatori? Cea mai indelungata perioada a ta intr-o factiune? Dar ce-a mai scurta, si motivul pentru care ai iesit? : La intrebarile de mai jos raspunde exact cum ai raspunde la un [/n]: 1. Cum pot sa am cont VIP? 2. Sunt nou pe server, este ceva bonus pentru cei noi? 3. Cum dau si eu rob si ce primesc daca dau? 4. Cum scriu cu verde pe chat? 5. Vreau sa imi fac si eu un clan, cum il fac? 6. Cum si ce trebuie sa fac la Fisher? 7. Cum intru si eu intr-o factiune? 8. Cum pot face level up la pet-ul meu? 9. Cum imi pum mobila in casa mea? 10. La ce foloseste canistra aia? 11. Cum imi pot schimba culoarea numelui din chat ca am vazut la TUPAC? 12. Nu am licenta de zburat, cum o obtin? 13. Cum pot face bani pe server? *Cererile care nu vor respecta modelul nu or sa fie luate in considerare.
  4. iChris10

    Cerere schimbare nume

    Nume Actual: TUPAC Nume dorit: iChris10 Motiv: Mi-am schimbat numele si pe sever, am pus si avatar-ul cu numele iChris10, si nu mai am acel nume ( TUPAC) si vreau sa imi puneti iChris10
  5. Cereri Inactivitate STAFF. In acest topic vor posta cerere de Inactivitate liderii, helperii, adminii. Cererile care nu vor respecta modelul nu vor fi luate in considerare. O cerere de inactivitate poate fi facuta pentru maxim 7 zile. Puteti face 2 cereri de inactivitate pe luna. Model cerere inactivitate: Nume pe server: Functia detinuta (Lider/Helper/Admin): Cat timp o sa fii plecat?: Motivul inactivitatii:
  6. iChris10

    Regulament lideri

    Regulament si informatii lider By TUPAC Regulile care se aplica liderilor sunt aplicate si la co-lideri, liderul are datoria de a tine la curent co liderii cu aceste informatii & reguli. Liderul este raspunzator de greseala co-liderului. >>1. Comenzile unui lider: -- [/members]* - Afiseaza o lista cu toti membrii factiunii (utilizand aceasta comanda aveti acces la Uninvite, Faction Warn, Promovari). -- [/fvr]* - Se respawneaza toate masinile factiunii. -- [/fwithdraw] - poti scoate bani din seif. -- [/invite]* - poti invita un player in factiune. --[/l] - chatul liderilor --[/setstatus] - setezi statusul aplicatiilor --[/blockfc] - blochezi chatul factiunii --]/lockhq] - inchizi hq-ul -- [/gov]* (doar pentru departamente) - faci un anunt global. (!) La comenzile notate cu '*' au acces si co-liderii factiunii. >>2. Durata ca lider Durata minima in cadrul functiei de lider este de 30 zile. Cei ce stau mai putin de 30 zile ca lider vor primi Faction Punish cand vor iesi din factiune. Liderii care vor să renunțe la funcția pe care o dețin, trebuie să anunțe cu minimum 3 zile înainte de a părăsii facțiunea. în acest timp, aplicațiile se vor deschide și se va alege alt lider. Între timp, liderul trebuie să se ocupe în continuare de facțiune până când o să fie ales altul. >>3. Activitatea unui lider Un lider trebuie sa aibe minim 7 ore in ultimile 7 zile pentru a ramane cu functia. Co-liderul minim 5 ore saptamanal. Liderul din mafii care nu poate ajunge la war sunt obligati sa anunte managerul mafiiei respective sau co-liderul. In cazul in care o sa fiti plecati o perioada si nu va puteti ocupa de factiune faceti o cerere inactivitate. Dar asigurati-va ca aveti un co-lider care sa se ocupe de factiune. In caz contrariu riscati sa ramaneti fara functie. >>4.Activitatea unui lider pe joc: Un lider nou are timp 24 ore sa rezolve problemele factiunii (Wipe, clear FW/AV etc.) Cat timp sunteti online aveti obligatia sa va ocupati de problemele, nelamuririle membrilor tai. Daca un membru va pune sa il demiteti deaorece are cerere demisie voi nu aveti voie sa il refuzati sa astepte pana maine. Daca observati doi membrii certandu-se trebuie sa interveniti, sa opriti cearta si sa acordati sanctiuni in functie de gravitate. Daca un lider este prins ca iarta greseala unui membru acesta va fi sanctionat. >>5.Activitatea unui lider pe panel: Un lider are timp 48h sa raspunda aplicatiilor. Un lider are timp 48h sa raspunda reclamatiilor Daca o reclamatie este impotriva unui jucator din factiune i se acorda sanctiunea potrivita daca este nevoie. Cele adresate membriilor ce au iesit din factiune (/quitfaction, Wipe etc.) se va inchide fara o sanctiune. In cazul in care exista aplicatii acceptate de fosta conducere, liderul nou are voie sa il respinga pe respectivul acceptat. Aplicatiile care sunt de dinainte ca un lider sa ia functia dar la care nu s-a raspuns, acestea sunt considerate aplicatii noi. >>6.Activitatea unui lider pe forum: Un lider are timp 24h sa organizeze, modifice sau sa actualizeze topicurile factiunii. Fiecare sanctiune acordata trebuie postata pe forum la 'Evidenta Sanctiuni. Fiecare amenda, invoire, demisie etc. la fel, sunt postate pe forum in topicul creat pentru asa ceva. Un lider nu are voie sa: - modifice structura topicurilor sau să le închidă; cele puse pinned sunt astfel puse cu un scop de admini, dacă considerați că forumul facțiunii dvs. necesită o reorganizare discutați cu manager factiuni / admin 5. editeze prima postare a topicurilor sau să opereze alte modificări fără a discuta în prealabil și a avea acordul unui manager factiuni / admin 6. Se exclud editările precum adăugarea unui co-lider/tester/responsabil, adăugarea unui membru sancționat cu AV și alte situații firești. >>7. Sanctiunile primite de lider: Avertisment Verbal si Leader Warn >>8. Wipe: O dată ales în funcție, un lider nu are voie să acorde wipe, acest lucru fiind posibil doar dacă un manager îi permite. Dacă în facţiune sunt jucători banați, aceştia vor fi demişi pe motiv 'Wipe' sau 'Banned' cu 0 FP. În unele cazuri excepţionale, dacă există jucători banați pe diverse motive (precum abuz de funcţie), manager-ul vă va îndrumă să-i demiteți pe motiv 'Banned' cu 20 FP. Membrilor rămăși în facțiune le vor fi scoase faction warn-urile și avertismentele verbale (dacă este cazul), iar aceștia vor primii rank up dacă dețin zilele necesare și au raportul efectuat, fără să îi mai afecteze sancțiunile anterioare scoase. >>9.Co-Lideri: Pentru a avea Co-Lider aveti nevoie de minim 7 zile in factiune. Co-liderul este mână dreaptă a liderului, acesta fiind pus în funcție pentru a-l ajuta pe acesta, având, în mare măsură, aceleași atribuții ca și liderul: rezolvarea problemelor facțiunii, răspunderea la reclamații, aplicații, postarea sancțiunilor pe forum, acceptarea învoirilor, amenzilor. Co-liderii nu au însă acces la unele comenzi specifice liderului și nici să facă modificări pe forum. Orice jucător de pe server poate să ajungă co-lider într-o facțiune atât timp cât liderul consideră că merită/îndeplinește condițiile minime. Singura excepție o fac adminii, unde liderul trebuie să primească aprobarea directă din partea managerului factiunii respective. Un lider nu are voie sa tină un co-lider în funcție dacă este inactiv, nu se ocupă de factiune etc.. În cazul unei verificări de către un manager, liderul riscă să fie sancționat pentru acest fapt. Un co-lider trebuie să aibe minimum 5 ore jucate în ultimele 7 zile constant. Co-liderii care nu îndeplinesc această cerință riscă să își piardă funcția si liderul să fie sancționat dacă trece cu vederea. Co-liderul este scutit de orele jucate doar când face o cerere de inactivitate. Scuturile directe la lider, nu se iau în considerare în cadrul unei verificări de către un manager. Fiecare lider, indiferent de tipul facțiunii pe care o administrează, poate avea 2 co-lideri simultan. Orice greșeală a co-liderului ce ține de funcție lider (oferirea unui răspuns greșit la o reclamație, acordarea unei sancțiuni aiurea unui membru etc.) va avea urmări pentru lider, care va fi sancționat. Factiunile pasnice, departamentele si Hitman Agency pot avea 2 sub-lideri. Mafiile poate avea doar un sub-lider. Reclamațiile contra co-liderului făcute la facțiune vor fi închise doar de lider. Nu vor fi puși în funcția de co-lideri membrii care nu au minim 7 zile în acel tip de facțiune, zilele pot fi și adunate. Exemplu: pentru co-lider într-o mafie poți avea 2 zile Los Vagos, 3 Los Aztecas și 2 The Ballas. Nu pot fi numiți co-lideri membrii ce fac parte din facțiune și au un faction warn (FW) activ. Pentru a putea fi pus co-lider acel membru trebuie să efectueze raport complet pentru a putea primi clear FW și mai apoi să fie promovat la rank-ul amintit anterior. Co-liderii nu sunt obligați să participe la activitățile facțiunii (ședințe, antrenamente, war-uri) și să realizeze raport de activitate, fiind scutiți de aceste activități, însă, liderul poate decide ca în urma unei slabe implicări co-liderul să fie scos din funcție. Co-liderii pot fi sancționați cu amendă, avertisment verbal (AV) sau faction warn (FW) pentru greșelile ce țin de activitatea facțiunii: wanted acordat aiurea, licență acordată prea ușor, contract nereușit etc, însă nu va fi sancționat pentru spam / caps-lock. În cazul primirii unui FW, co-liderul este obligat să realizeze raportul de activitate specific membrilor de rank 5 pentru a putea primi clear FW. Un lider nou își poate alege în primele 24 de ore 2 co-lideri. După aceste zile, va fi nevoit să aștepte câte 72 de ore de la ieșirea din funcție a ultimului co-lider, indiferent de motivul pentru care a părăsit cel anterior funcția (retrogradare în rank, părăsire prin [/quitgroup] sau demitere pentru 'banat', 'demisie', 'inactivitate'); exemple de situații des întâlnite: - Un co-lider a fost scos din funcție, a rămas unul în facțiune -> liderul va fi eligibil să numească un nou co-lider după minim 72 de ore de la scoatere din funcție a respectivului. caz concret: X demis pe 1/12 la ora 12:00 -> un nou co-lider va putea fi pus pe 4/12 la ora 12:00. - Ambii co-lideri au părăsit funcția în același timp sau în aceiași zi -> liderul va fi eligibil să numească un co-lider după 72 de ore de la scoaterea primului co-lider din funcție, iar al doilea va fi pus după 72 de ore de la numirea celui abia pus în funcție. caz concret: X demis pe 1/12 la oră 12:00, Y demis în aceiași zi la ora 20:00 -> un prim co-lider va putea fi pus pe 4/12 la ora 12:00, iar alt co-lider va putea fi pus pe 7/12 la oră 12:00. - Ambii co-lideri au părăsit funcția, dar în zile diferite la mai puțin de 72 de ore unul de altul -> liderul va fi eligibil să numească un co-lider după 72 de ore de la scoaterea celui de-al doilea co-lider fiind necesar să mai aștepte 3 zile după pentru a-l pune și pe al doilea co-lider. caz concret: X demis pe 1/12 la ora 12:00, Y demis pe 3/12 la oră 20:00 -> un co-lider, W, va putea fi pus pe 6/12 la ora 20:00, iar. >>10. Testeri si responsabili: Este alegerea liderului cui și dacă oferă o astfel de funcție. Aceste funcții sunt oferite doar membrilor în care liderul are încredere și consideră că îl pot ajută în organizarea și bunul mers al facțiunii. Pentru functia de Responsabil este nevoie de minim rank 2 in factiune. Maxim 3 responsabili. Responsabilul nu are însă avantaje nefirești (abateri de la regulament, scutiri de amenzi/sancțiuni etc.), ci doar o diminuare a raportului de activitate săptămânal, în funcție de activitatea acestuia și de caz. >> Responsabilii cu testele (testerii) Pot fi oricare membru de minimum rank 3 ales de liderul facțiunii pentru a se ocupa cu testarea jucătorilor acceptați. Fiecare facțiune poate deține maxim 5 testeri. Testerii au obligația de a susține în întregime testul dat de către lider și aibă dovezi foto/video în care să se observe acest lucru. Aceste dovezi nu vor fi publicate niciunde fără a fi cerute de lider/co-lider sau de un admin. Testerii trebuie să fie mereu trecuți în lista de pe forum și pe panel setați de către lider. În cazul în care testerul comite greșeli sau face favorizări, va fi sancționat conform indicațiilor de mai jos: -- acțiuni precum punerea întrebările pe alt chat, nerespectarea ordinii întrebărilor sau telefon deschis în timpul testului vor fi sancționate cu Avertisment Verbal; -- sancționarea greșită a celui testat / nesancționarea lui va fi sancționată cu Faction Warn la prima abatere; -- sancționarea greșită a celui testat / nesancționarea lui va fi sancționată cu scoaterea din funcție la a două abatere; -- lipsa mai multor întrebări din testlog-ul dat de lider se sancționează cu scoaterea din funcție și retrogradarea în rank; -- lipsa totală a unui test acordat se sancționează cu demitere cu 20 FP pe motivul 'Fraudare test'; -- favorizarea unui jucător într-un mod grav (reluarea testului după ce a picat etc.) se sancționează cu demitere cu 20 FP pe motivul 'Fraudare test'; -- alte greșeli, abuzuri și mici servicii făcute celui testat se vor sancționa după ce liderul se va consulta cu un admin; >> Responsabilii cu amenzile Au rolul de a observa comportamentul colegilor pe chat-ul facțiunii și de a-i sancționa pe cei care încalcă regulile acestui chat. Fiecare facțiune poate deține maxim 3 responsabili cu amenzile, care trebuie să aibă minimum rank 2. Responsabilii cu amenzile au obligația de a-și sancționa corect și just colegii, fără a face favorizări sau discriminări între rank-uri. Ei au obligația de a posta fiecare amendă în topicul de evidență a sancțiunilor după modelul dat. În cazul în care responsabilul cu amenzile comite greșeli sau face favorizări, va fi sancționat conform indicațiilor de mai jos: -- acțiuni precum acordarea unei amenzi cu o valoare diferită sau acordarea unei amenzi în glumă vor fi sancționate cu Avertisment Verbal -- sancționarea greșită a unui coleg / nesancționarea lui în situații evidente va fi sancționată cu Faction Warn la prima abatere -- sancționarea greșită a unui coleg / nesancționarea lui în situații evidente va fi sancționată cu scoaterea din funcție la a două abatere -- acordarea unei amenzi fără a avea dovezi va fi sancționată cu scoaterea din funcție -- iertarea colegilor de a fi sanctiuni duce la sanctionarea cu FactionWarn. -- favorizarea unui coleg într-un mod grav (retragerea amenzii etc.) va fi sancționată cu scoaterea din funcție și retrogadarea în rank -- alte greșeli, abuzuri și mici servicii făcute colegilor se vor sancționa după ce liderul se va consulta cu un admin. - Aplicații Deschiderea aplicațiilor și răspunderea la ele se poate realiza atât de către lider cât și de co-lideri. Aplicațiile trebuiesc deschise doar atunci când se urmărește recrutarea unor jucători, nu trebuiesc ținute deschise aiurea, pentru a încurcă jucătorii. Este obligatoriu pentru un lider să deschidă aplicațiile și să recruteze doar atunci când are 5 locuri libere, excepție făcând: mafiile. Pentru a spori numărul de aplicanți, se recomanda plasarea de anunțuri ce anunța campania de recrutare, iar liderii și co-liderii din departamentul de Poliție și cel de Paramedic pot folosi comandă [/gov]. Liderul / co-liderii sunt obligați de la momentul deschiderii aplicațiilor să aștepte să se strângă minimum 10 / 15 aplicații, de abia după să se apuce de recrutat. În caz că trec 12 ore de la momentul deschiderii aplicațiilor și tot nu s-au strâns aplicațiile necesare, liderul se poate apuca de recrutat, acesta având voie să lase maximum 3 zile(72 ore) o aplicație deschisă. De la această regulă fac excepție mafiile, acestea având voie să recruteze oricând doresc și să răspundă în maximum 2 zile(48 ore). În cazul în care respingeți o aplicație, trebuie să invocați un motiv concret, astfel încât jucătorul să știe de ce a fost respins și ce trebuie să îmbunătățească: 'neindeplinire conditii', 'lipsa locuri', 'aplicație neconvingatoare', 'FH slab', 'post-hunter' etc. - să aibă o aplicație decentă (fără insulte și cuvinte vulgare), fără smileyface-uri sau suferințe ('dau doar 3/3', 'dau magie pe turf', 'sunt zeu' etc.) - să nu aibe interdicție în respectiva facțiune (să nu fi părăsit o facțiune asemănătoare pentru 'Abuz de functie' / 'Fraudare raport / Divulgare informații' - interdictie permanenta. exemplu 1: un jucător care a părăsit LSPD pentru abuz de funcție / fraudarea raportului nu va mai putea intra în LVPD/SFPD/FBI/NG niciodata. exemplu 2: un jucător care a părăsit Taxi LV pentru abuz de funcție / fraudarea raportului nu va mai putea intra în Taxi LS/SF niciodata. exemplu 3: un jucător care a părăsit Los Vagos pentru abuz de funcție / fraudarea raportului nu va putea intra în orice mafie niciodata. În cazul în care un jucător face 'abuz de funcție' și părăsește facțiunea la scurt timp prin [/quitgroup] sau îl demiteți, sunteți obligat ca lider să deschideți un ticket și să prezentați dovezi cu abuzul făcut pentru a-i modifica un admin FH-ul. Liderii ce sunt prinși că favorizează jucătorii în astfel de situații vor fi sancționați. Liderul va avea de suferit în cazul în care un jucător ce nu îndeplinește condițiile de mai sus este acceptat. Dacă este acceptat un astfel de jucător, dar ulterior liderul îl respinge, reparandu-și greșeală, șansele de a fi sancționat sunt minime. >> Recrutare Un lider are timp 48h sa verifice aplicatiile. Cu recrutarea membrilor (invitarea unui jucător în facțiune) se ocupă liderul și/sau co-liderii. Pentru a fi invitat, un jucător trebuie să aibă aplicația acceptată și să fi trecut testele impuse (din regulamentul facțiunii). Testele care se dau pentru a intra in facțiune trebuiesc să fie cât mai complexe, să conțină între 15 și 30 întrebări. Liderii pot alege că cei testați să fie supuși unei probe practice (de tras cu armă, cunoașterea locațiilor, îndeplinirea unui contract etc.), această probă fiind sau nu decisivă. Cel acceptat trebuie să fie testat de tester/co-lider/lider în termen de 48 de ore (2 zile) din momentul acceptării aplicației. Vor fi scutiți de testare adminii care au manager la facțiunea respectivă și adminii 6, dar si jucătorii care vor primi funcția de co-lider imediat după apartenența la grup. După ce ați acceptat o aplicație, o puteți respinge doar dacă cel acceptat: - pică testul/testele -> pe motivul 'Picat la teste' - a solicitat acest lucru -> pe motivul 'Refuzare teste' - nu s-a prezent la teste în 48 de ore -> pe motivul 'Neprezentare teste' Liderii ce prelungesc / diminuează perioada de așteptare pentru test a unui jucător vor fi sancționați. Toți jucătorii au același timp să învețe regulamentul facțiunii și vor fi testați la fel. Nu vor fi recrutați jucătorii ce au părăsit (prin orice motiv) facțiunea respectivă în ultimele 14 zile sau care au picat testele în ultimele 7 zile. Aceste reguli se aplică doar în cazul în care erați lider când acel jucător a susținut testul / a părăsit facțiunea sau atunci când a primit wipe. Adminii / helperii nu au voie să fie primiți în facțiunea de tip: Los Santos Council ( Primăria). >>Reclamatii Un lider / co-lider este obligat să răspundă la reclamațiile jucătorilor în caz că acestia sunt în reclamați în maxim 48 ore de creearea acesteia. Dacă în cazul în care un co-lider primește reclamație, la ea trebuie să răspundă doar liderul, nu are voie să răspundă alt rank 6, În cazul în care un membru este reclamat, iar prin comentarii începe să jignească/înjure, acesta trebuie să fie sancționat cu FW/AV(în funcție de situație) pe lângă sacțiunea de la post(dacă este cazul). În cazu în care cel care a făcut reclamația în titlul videoclipului sau prin comentarii are jigniri/limbaj vulgar, liderul este nevoit să închidă postul fără să sancționeze membrul(dacă este cazul). III. Reguli și informații referitoare la membrii facțiunii 1. Sedinta saptamanala -- Liderii de la departamente - trebuie să organizeze săptămânal câte o ședință. -- Liderii de la pașnice - trebuie să organizeze săptămânal câte o ședință. -- Liderii de la mafii - Nu sunt obligați să organizeze ședinte, însă la alegere pot realiza maxim 2 pe lună optionale. -- Liderii de la mixte - trebuie să organizeze săptămânal câte o ședință. 2 . - Învoiri ședințe Membrii pot să relizeze două învoiri la ședințe într-o lună indiferent de facțiune din care fac parte și de rank-ul pe care îl dețin. 3. Raport de activitate Fiecare membru de rank 1-5 are obligația de a efectua raport de activitate. Co-liderii și adminii sunt scutiți de raportul de activitate. Helperii au raportul înjumătățit dacă liderul este de acord. Testerii și responsabilii au raportul înjumătățit. Cei care dețin și tester și reponsabil vor avea raportul de două ori înjumătățit. Cei care nu îndeplinesc raportul săptămânal o să primească FW indifierent de rank. 4. Inactivități Nu este îngăduit unui membru să fie inactiv nemotivat mai mult de 3 zile (72 de ore). În cazul în care apăr probleme, membrul poate face o cerere de inactivitate pe forum, dvs. urmând să o acceptați sau să o respingeți, având în considerare următoarele: - membrul să aibă mai mult de 7 zile în facțiune. Nu veți acceptă niciodată inactivitățile membrilor ce au sub 7 zile. -- membrul să-și fi plătit amenzile, să posteze dovezile în reclamații sau alte situații similare de până în momentul realizării cererii. -- membrul să dorească o învoire pe o durată mai mare de 3 zile. Inactivitățile ce depășesc 5 zile vor fi respinse. -- membrul să nu aibă mai mult de 10 zile învoite pe respectivă luna. Un membru are dreptul doar la 10 zile învoite pe lună. -- membrul să fi avut un raport de activitate complet înainte de a face o cerere de învoire. Dacă un membru este scutit pe o perioadă mai mare de 3 zile este considerat scutit de raport în săptămâna respectivă. Cererile de inactivitate făcute cu o zi sau în ziua resetarii raportului pot fi acceptate, însă, dacă membrul nu are raportul de activitate complet, va fi sancționat corespunzător. Săptămânile în care membrii sunt scutiți de raport cu ocazia unei inactivități anunțate nu se adună la totalul celor necesare pentru o promovare, dar nici nu vor primi vreo sancțiune pentru raport/ședința în acea perioadă. Membrii care, după expirarea unei cereri de inactivitate, nu se loghează pe server în următoarele 3 zile (72 de ore) vor fi demiși pentru 'Inactivitate'. Singurii care sunt scutiți din a face o cerere de inactivitate sunt adminii 5 și adminii 6, aceștia fiind automat învoiți fără cerere. 5 - Sancțiuni >> Amenda Se acordă prin informarea jucătorului pe chat-ul facțiunii și postarea ulterioară în topicul de evidența a sancțiunilor. În acest topic trebuie trecută greșeala pentru care membrul a fost sancționat și dovada că membrul a fost informat. Eventual, dacă nu sunteți sigur că membrul a observat, încercați să-i reamintiți. Membrul are timp 24 de ore (o zi) din momentul informării pe chat-ul facțiunii să o plătească și să posteze dovadă în topicul specific. Dacă postează după cele 24 de ore (inclusiv la câteva minute) sau nu postează deloc va fi sancționat cu Faction Warn. Dacă un membru a primit 5 amenzi ( platite / neplatite ) pe parcursul a 7 zile acesta va fi sanctionat cu un Faction Warn. O listă cu amenzi specifică facțiunii se găsește în topicul 'Regulament intern', acestea pot fi adăugate de lider după cum consideră. Valorile amenzilor pot fi setate de către lider după bunul plac, insă nu e permisă setarea unor valori prea mici sau exagerat de mari, de aceia, recomandăm o consultare cu managerul inainte de a seta anumite amenzi. De asemenea, nu e permisă renunțarea la unele amenzi standard și importante ale facțiunii (caps lock, spam etc.) >> Avertisment verbal Se acordă pentru încălcările ușoare din regulament, precum certuri și jigniri ușoare ('jet', 'plm', 'cacat') ori cuvinte suficient de bine cenzurate. Avertismentul verbal expiră doar atunci când membrul este promovat în rank sau când acumulează 2 avertismente, primind un Faction Warn. Nu se sancționează membri cu avertisment verbal pentru încălcări clare din regulament. ex.: DM, wanted acordat greșit, news aiurea, contract sub limită etc. >> Faction Warn Un membru poate primi un Faction Warn pentru faptele de o gravitate mare, motivele pentru o astfel de sancțiune fiind cele mai clar specificate. Un Faction Warn prelungește durată de rank-up cu 7 zile, iar la acumularea 3 sancțiuni de acest tip se va demite membrul în cauza. Faction Warn-ul este șters la 7 zile de la primirea lui. Dacă membrul primește între timp un alt FW și acumulează 2/3 FW-uri, regula fiind aceeași, acesta o să primească "1/3" când îndeplinește cele 7 zile de la primul Fw și "0/3" când îndeplinește 7 zile de la al doilea FW. Liderii nu au voie să amâne acordarea unui FW sau să-l prelungească pentru a demitere membrul, fiind obligați să acorde clear. Dacă membrul are rank 5 sau 6, acestuia i se poate șterge FW-ul doar după 7 zile în care nu a luat alt FW și dacă a avut complet raportul de rank 5. >> Retrogadarea in rank Este acordată în special membrilor de rank 5 în situațiile în care FW-ul e o sancțiunea prea blândă, iar greșeală este un repetată, făcută cu suficient consimțământ. Întrucât nu sunt sancțiuni bine delimitate ce sunt sancționate cu retrogradarea în rank, este recomandat în aceste situații să solicitați părerea unui manager înainte pentru a va asigură că ați procedat corect. >> Demiterea Liderul poate demite orice membru, indiferent de rank-ul acestuia, cu condiția de a avea un motiv întemeiat și o dovadă concludentă care să întărească motivul impus. Un membru trebuie să stea minim 14 zile ca să iasă cu 0 FP. Dacă nu are minim 14 zile o să iasă cu 20 FP. Jucătorii ce au fost banati 60 zile pentru coduri sau au făcut abuz / nu au tratat cu seriozitatea facțiunea vor fi demiși întotdeauna cu Faction Punish. Nerespectarea acestei restricții duce la sancționarea liderului. Membrii ce au sub 14 zile, vor fi întotdeauna demişi cu Faction Punish, indiferent de motiv. Fiecare motiv pentru demitere trebuie să fie clar și corect, de aceia trebuie să cunoașteți cum să procedați în următoarele cazuri. -- în cazul în care un membru face o cerere de demisie pe forum, îi acordați uninvite pe motivul 'Demisie' / 'Cerere de demisie' / 'Demis la cerere'. - Liderii sunt obligați să accepte doar demisiile membrilor ce respectă modelul impus pe forum. Aceste demiteri nu se trec în topicul de evidența a sancțiunilor. -Membrii banati (ce apăr cu în [/members]) pot depune o cerere de demisie, aceștia putând fi scoși înainte de termenul de 3 zile, dar motivul uninvite-ului va fi 'Banned', nu 'Demisie'. În cazul în -care membrul deţine faction warn-uri active la momentul demiterii, liderul este obligat să specifice și aceste sancţiuni; de exemplu: 'cerere de demisie (2/3 FW)'. -Liderii sunt obligați să îi demită pe membrii care și-au pus demisia atăt timp căt voi activați pe server, fără a mai aștepta cele 24 ore. -Liderii sunt obligați ca la o cerere de demisie să pună în paranteză câte FW-uri avea la momentul demisiei. Ex: Demis la cerere (3/3 FW's). Înainte de a demite un membru ce a făcut cerere de demisie, recomandăm liderilor să respecte următoarele sfaturi și reguli: -- să rezolve reclamațiile existențe ale membrului fiindcă nu poate fi demis un membru ce are reclamații pe numele sau -- să aibă amendă achitată dacă este cazul fiindcă nu poate fi demis un membru ce datorează bani facțiunii -- să nu accepte cererile de demișii realizate în ziua resetarii raportului ale unui membru ce nu are raportul finalizat încă -- în cazul în care un membru este inactiv de peste 3 zile (72 de ore), îi acordați uninvite pe motivul 'Inactivitate' / 'Inactivitate mai mare de 3 zile'. -Pentru a demite un membru ce nu s-a conectat timp de 3 zile pe cont aveți nevoie de o poză din [/members] în care să se observe asta; încercați să demiteți membrii pentru inactivitate la puțin timp după ce au împlinit 72 de ore, dacă se dovedește că ați fost online și nu ați demis un membru ce a făcut 3 zile de inactivitate veți fi sancționați în cele mai multe cazuri. Aceste demiteri trebuiesc trecute în topicul de evidența a sancțiunilor. -- în cazul în care un membru este banat pe o durată de cel puțin 5 zile, îi acordați uninvite pe motivul 'Banat' / 'Banned'. -Sunteți nevoiți să așteptați 3 zile (72 de ore) pentru a vedea dacă acel jucător primește unban sau nu, după care îl demiteți. După cele 72 de ore, aveți încă 24 de ore să demiteți acel membru în cazul în care nu ați putut până atunci. -Jucătorii ce cumpără unban înainte de a se împlini cele 72 (respectiv 48 în cazul banurilor de 3 zile) de ore nu vor fi demiși din facțiune și nu vor fi scutiți de raportul de activitate al facțiunii pe acea săptămână. -În cazuri excepționale, adminii va vor anunța să așteptați peste 72 de ore pentru a demite un membru, întrucât unele cereri de unban pot fi prelungite. -Pentru a demite un membru banat nu e nevoie de o dovada din [/members] întrucât adminii cunosc motivul pentru care a fost banat. Aceste demiteri trebuiesc trecute în topicul de sancțiunilor. --în cazul în care un membru este banat si face cerere de demisie, il puteti demite fara sa asteptati cele 72 ore, doar dupa ce ii verificati link-ul de la profilul de forum din aplicatia sa. --În cazul în care un membru primeste alt ban diferit decât cel de 60 zile, când are 11, 12, 13 zile în factiune, el o să iasă mereu cu 40 FP deoarece nu avea 14 zile împlinite când a fost banat. Toate tipurile de demiteri următoare trebuiesc trecute în topicul de evidență a sancțiunilor. -în cazul în care un membru are 2/3 FW și a mai acumulat unul, îi acordați uninvite pe motivul '3/3 FW' / 'Acumulare a 3/3 FW' / '3/3 Faction Warns'. -în cazul în care un membru face deranj mare pe chat-ul facțiunii (spam), îi acordați uninvite cu 40 FP pe motivul 'Spam excesiv pe chat-ul facțiunii'. -în cazul în care un membru adresează insulte grave conducerii sau colegilor, îi acordați uninvite cu 40 FP pe motivul 'Limbaj extrem de vulgar pe chat-ul facțiunii' / 'Limbaj vulgar la adresă conducerii' / 'Limbaj vulgar la adresă colegilor'. -în cazul în care un membru sfidează conducerea, îi acordați uninvite cu 40 FP pe motivul 'Sfidare lider'. -în cazul în care un membru fraudeaza în mod abuziv (întocmește prea repede/prea ușor raportul), îi acordați uninvite cu 40 FP pe motivul 'Fraudare raport'. -în cazul în care membrul face abuz de funcția sa sau are alte greșeli considerabile, îi acordați uninvite cu 40 FP pe motivul 'Abuz de functie'. By TUPAC.
  7. iChris10

    Cerere Avatar TUPAC

    1. Tipul lucrarii: Avatar GIF 2. Dimensiuni: Pentru forum 3. Stock: http://imgur.com/gallery/Qc5ZtNC 4. Text principal: TUPAC 5. Text secundar(kround.ro): kround.ro 6. Detalii: Sa fie gif si sa iasă bine 7. Modelul textului: GIF
  8. iChris10

    Cerere avatar iChris10

    1. Tipul lucrarii: Avatar pentru forum dar vreau sa fie .gif 2. Dimensiuni: IDK 3. Stock:https://imgur.com/a/SSbn4hH 4. Text principal: iChris10 5. Text secundar(kround.ro): kround.ro 6. Detalii: Sa fie .gif, detaliile le las la mana celui care face, voi va pricepeti. 7. Modelul textului: .GIF
  9. iChris10

    Cerere avatar iChris10

    Face cineva sau sal?
  10. iChris10

    Cerere avatar iChris10

    1. Tipul lucrarii: Avatar pentru forum dar vreau sa fie .gif 2. Dimensiuni: IDK 3. Stock:https://imgur.com/a/SSbn4hH 4. Text principal: iChris10 5. Text secundar(kround.ro): kround.ro 6. Detalii: Sa fie .gif, detaliile le las la mana celui care face, voi va pricepeti. 7. Modelul textului: .GIF
  11. iChris10

    Cerere signature iChris10

    Se poate sa pui textele în centru jos?
  12. iChris10

    Cerere signature iChris10

    Ma, scuzi, uite aici: https://imgur.com/a/gpbHkKa
  13. iChris10

    Cerere signature iChris10

    1. Tipul lucrarii: Signature pentru forum. 2. Dimensiuni: IDK cat trb 3. Stock: https://imgur.com/undefined 4. Text principal: iChris10 5. Text secundar(kround.ro): Kround.ro 6. Detalii: Sa iasa bine, IDk 7. Modelul textului: Cum stiti voi ca arata bine.
  14. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  15. iChris10

    Cerere avatar iChris10

    Multumesc frumos, a iesit superb.
×