Jump to content
Sign in to follow this  
SeBBa

SeBBa- 24.533 ore jucate{Groove Street)

Recommended Posts

Numele tau pe server: Numele meu de pe server este SeBBa.

Link-ul de la profilul tau de pe panel: https://panel.kround.ro/profile/1319

Ai fost banat vreodata pe acest server? Nu am fost banat niciodata pe acest server si nici nu voi fi.

Ai citit regulamentul liderilor si cel al factiunii? Daca da, cat la suta ai inteles din ele?: Da am citit aceste regulamente in totalitate.

Care este numele si prenumele tau?: Numele meu este Dumitru, iar prenumele este Sebastian.

Ce varsta ai?: Am frumoasa varsta de 16 ani.

Descrie-te in minim 50 de cuvinte: Sunt un baiat sociabil caruia ii place sa se distreze si sa isi faca prieteni noi. Sunt timid atunci cand intalnesc noi persoane cu care urmeaza sa ma imprietenesc, dar dupa cateva minute nu mai am nici o treaba. Imi place sa ma joc pe calculator si sa fac youtube. Sunt elev in clasa a 10-a pe profil de filologie. Stiu sa scriptez cat de cat. Lucrez la un gamemode pe care va urma sa il vand ca sa imi fac banii mei si sa ii bag in kround pentru puncte premium.  Nu imi place sa fiu luat in ras sau sa se faca misto de mine. Am 1.70m inaltime. Sunt un baiat scund cu parul blond si ochii caprui. Sunt pasionat de informatica, insa urasc matematica. As vrea ca dupa absolvirea bacului sa ma inscriu la academia militara si dupa terminarea acesteia sa merg in afganistan. Sunt o fire serioasa care se tine de promisiuni. Ma enervez foarte greu ceea ce este super bine ca nu o sa ma enervez pe joc si nu o sa dau rage.

Ce activitati practici in timpul liber?: Pai ma joc pe pc si ies cu prietenii pe afara sa ne distram.

Pe viitor, ce planuri ai pe server?: As vrea sa ajung helper pe acest server.

Cat timp stai pe server non-afk intr-o zi?: 4-5 ore pe zi non-afk.

Ce anume te atrage pe tine la aceasta factiune?: Ma atrage faptul ca este o mafie si ca mie mi se pare ca este cea mai cunoscuta mafie de pe samp/