Jump to content
Sign in to follow this  
KingHarpy

Cerere Helper

Recommended Posts

> Prenume: Alex

> Nick: KingHarpy

> Varsta: 15 ani

> Tara/Oras: Moldova Ungheni

> Discord: KingHarpy#3963

> Descriere persoanala (minim 50 de cuvinte): Salut, ma numesc Alex pe minecraft KingHarpy am 15 ani sunt clasa a-X-a"A" L.T.  Ion Creanga din Ungheni Moldova, sunt pasionat de Sport

in special Parkour, Fotball si Culturismul.Eu sunt o persoana inchisa in sine si mai timida cu unele persoane. Imi place sa ajut lumea indiferent de situatie, un singur minus la mine ar fi ca daca cineva ma enerveaza foarte tare pot scapa 2-3 cuvinte. Cam asta e tot ce am de spus. Mersi ca ai citit pana la capat.

> Poti comunica si in alte limbi?: Engleza, Rusa.

> De ce doresti sa faci parte din STAFF?: Am observat ca sunt multi playeri incepatori si as vrea sa le ofer ajutorul necesar pentru a avea o parere buna despre server.

> De ce crezi ca o sa fii acceptat?:Cred ca o sa fiu aceptat deoarece sunt mereu activ si imi place foarte mult sa ajut persoane.

> Ai citit regulamentul?: Da.

> Poza cu orele jucate (scoreboard): https://imgur.com/vFgshBm asta dupa wipe, atunci aveam 4 zile.

> Comentarii aditionale: Imi place foarte mult serverul. E chiar misto am 3 luni de cand am aflat de el si zici ca mi-a intrat in sange sunt online zilnic a cate 7-8 ore?.

Edited by KingHarpy

Cererea nu mi se pare convingatoare , daca descrierea ar fi diferita as schimba votul

#pro 

EDIT: Ai schimbat descrierea , cererea e tot putin neconvingatoare dar meriti o sansa fiindca nu ai avut probleme cu nimeni din staff 

Edited by Paululv2

#pro

La descriere trebuia sa te descrii ca persoana. Ești activ,ai un hist curat. 

Cât despre regulament o sa vedem la test. 

Descrierea este destul de okay, recomand insa sa mai citesti o data cererea si sa o editezi prin unele parti. 

Curat-o putin, e cam dezordonata si ai unele greseli de scriere.