Jump to content
Sign in to follow this  
KingHarpy

Cerere Helper

Recommended Posts

> Prenume: Alex

> Nick: KingHarpy

> Varsta: 15 ani

> Tara/Oras: Moldova Ungheni Danuteni.

> Discord: KingHarpy#3963

> Descriere persoanala (minim 50 de cuvinte): Salut, ma numesc Alex, pe minecraft KingHarpy am 15 ani sunt clasa a-X-a"A" L.T.  Ion Creanga din Ungheni Moldova Danuteni, sunt pasionat de sport in special Parkour, Fotball si Culturismul. Eu sunt o persoana inchisa in sine si mai timida cu unele persoane. Imi place sa ajut lumea indiferent de situatie, un singur minus la mine ar fi ca daca cineva ma enerveaza foarte tare pot sa nu mai vorbesc cu ea. Cam asta e tot ce am de spus. Mersi ca ai citit pana la capat.

> Poti comunica si in alte limbi?: Engleza, Rusa.

> De ce doresti sa faci parte din STAFF?: Am observat ca sunt multi playeri incepatori si as vrea sa le ofer ajutorul necesar pentru a avea o parere buna despre server.

> De ce crezi ca o sa fii acceptat?:Cred ca o sa fiu acceptat deoarece sunt mereu activ. imi place foarte mult sa ajut persoanele incepatoare.

> Ai citit regulamentul?:?tiu ca data trecuta l-am citit pe cel gresit dar de data asta l-am citit pe cel care trebuie.

> Poza cu orele jucate (scoreboard): https://imgur.com/rdwlPND

> Comentarii aditionale: Imi place foarte mult serverul. E chiar misto am 3 jumate  luni de cand am aflat de el si zici ca mi-a intrat in sange, sunt online zilnic 7-8 ore.

Edited by KingHarpy

#proconsiderand ca ar fi ultima ta sansa sau penultima. Argumentul fiind cel de la cererea precedenta.

Esti activ si pari de treaba, dar sincer nu prea imi inspiri incredere sau ca te-ai putea descurca cu acest grad.

#contra

#pro

Cred că ai potențial dacă depui puțin efort. Vom vedea la test dacă am sau nu dreptate

Ești activ și pari de treaba, pana acum nu ai facut probleme. Aceasta este ultima șansă pe care ți-o dau. Dacă pici și acum chiar sunt de părere ca nu ești potrivit pentru aceasta funcție.