Jump to content
SkyJo

acceptat Cerere Helper- SkyJo

Recommended Posts

► Prenume: Alexandru

► Nick: SkyJo

► Varsta: 22

► Tara/Oras: Romania,Craiova

► Discord: kyle rogan#8694

► Descriere personala (minim 50 de cuvinte): Salutare! Numele meu este Alexandru, am 22 ani,sunt student la facultatea de Biologie in Craiova. Ca si caracter sunt o fire calma,rabdatoare,sociabila si cu un simt al umorului 😄 :). Sunt pasionat de IT,Gaming si  orice tine de tehnologie(electronica spre exemplu :D). Ma integrez intr-un grup destul de usor si un bun orator,dar si ascultator.

Hobby's: Ciclism,inot,colectionar de monede

.► Poti comunica si in alte limbi?: Engleza-Nivel avansat,Italiana-nivel incepator-mediu.

► De ce doresti sa faci parte din STAFF?: Imi doresc sa fac din nou parte din staff,deoarece am fost si in alte comunitati si am ajutat la crearea sau dezvoltarea lor. Am avut o pauza indelungata de minecraft,datorita studiilor.

► De ce crezi ca o sa fii acceptat?: Consider ca acest joc ma dezvolta ca si persoana si in acelasi timp pot ajuta pe altii,asa cum am facut-o in exprienta mea de 8 ani.

► Ai citit regulamentul?: Da,si este unul foarte bun conturat.

► Poza cu orele jucate (scoreboard): https://imgur.com/DwhFOxB

► Comentarii aditionale: Sunt increzator in mine si abia astept sa fac cunosc pe toti cei din Staff. Va urez succes tuturor in ceea ce faceti! Thumbs up for KROUND community!

13 minutes ago, SkyJo said:

De ce crezi ca o sa fii acceptat?: Consider ca acest joc ma dezvolta ca si persoana si in acelasi timp pot ajuta pe altii,asa cum am facut-o in exprienta mea de 8 ani.

Ce legatura are cu intrebarea? Noi te întrebam de ce crezi ca vei fi acceptat, nu de ce vrei tu sa joci minecraft. 

Pe server te-am vazut, insa am primit unele reclamatii cum ca ai fi toxic pe chat si playerii asa ca nu pot acorda decât 

#contra

• Thanks 1

O cerere foarte buna la care nu am ce comenta.