Jump to content
Kevinel2003

acceptat CERERE HELPER

Recommended Posts

► Prenume:Kevin

► Nick:Kevinel

► Varsta:17 ani

► Primele 7 cifre din CNP:5030728

► Tara/Oras:Buzău,România

► Discord:kevinelou#8592

► Descriere personala (minim 50 de cuvinte):
Mă numesc Roșca Kevin,am 17 ani și sunt din Buzău.În timpul liber învăț la chimie,mă joc volei și sunt un iubitor de Minecraft încă din 2014.Sunt elev la Colegiul Național Mihai Eminescu pe profilul de Științe ale naturii , și vreau să devin student la Facultatea de Medicină din Brașov.
Imi place să ajut jucatorii cu iteme și să îi ajut cu mecanicile jocului și comenzi inca din prima zi pe server.Din punct de vedere moral, mă auto-caracterizez ca fiind o persoană altruistă și empatică,îmi place să fiu alături de oameni și cred că tuturor li se poate oferi o a doua șansă, deoarece este uman să greșești.
Sunt un om dedicat,care crede că în viață trebuie să muncești pentru ce-ți dorești și să apreciezi tot binele din jurul tău ca să fi fericit.Nu m-aș putea vedea să le fac rău altora intenționat și nu pot nici să rămân supărat pe oameni.
Defectul meu principal este că sunt o persoană care la greu,își vede doar părțile negative,probabil din cauza absenței tatălui meu am ajuns să mă descurajez și să nu am incredere mare în mine.Dar acest lucru se repară cu timpul, și le sunt recunoscător celor din jurul meu pentru tot ce mi se oferă.
Alte lucruri negative, care de al lungul vieții au fost ca o sabie cu două tăișuri pentru mine sunt faptul că nu știu să accept o înfrăngere și lupt până la capăt, până când pierd tot și mă scufund cu tot cu mândria mea și faptul că sunt o persoană foarte emotivă ceea ce mă dezavantajează în momentele cruciale.

► De ce doresti sa faci parte din STAFF?:Ador ideea de a putea ajuta jucătorii, la rândul meu am fost ajutat și sunt încântat să îi ajut și pe ceilalți de-al lungul aventurii lor pe Kround.