Jump to content
mihai1859

respins Cerere helper mihai1859

Recommended Posts

► Prenume: Mihai

► Nick: mihai1859

► Varsta:13 ani si 6 luni

► Primele 7 cifre din CNP:5070601

► Tara/Oras:Calarasi

► Discord:mihai1859#9713

► Descriere personala (minim 50 de cuvinte): Salutare! Ma numesc Mihai si sunt elev la scoala Mihai Viteazul din Calarasi, de obicei sunt sociabil desi uneori vorbesc prea mult, vorbesc fluent si engleza pe langa roamna, hobiul meu principal sunt jocurile video desi imi place sa fac si sport. Prietenii mei spun ca sunt amuzant si ca oarecum eu ii tin impreuna pe toti deoarece nu ma cert cu ei, nici nu ii vorbesc pe la spate. Dar totul nu este doar roz, in caz ca sunt nervos ting sa ma descarc pe cine imi iese in cale, si uneori pot fi stresant din cauza ca am prea mult timp liber, de asemea sunt si foarte razbunator si nu voi ceda tot timpul primul. Tot timpul voi pune sanatatea pe primul loc iar dupa aceea scoala iar hobiurile sunt nr 3 pe lista mea de proprietati. Sunt si foarte matinal, uneori trezindu_ma si la 7 30 chiar daca am scoala la 12 30. 

► De ce doresti sa faci parte din STAFF?:Cum am spus si mai sus sunt foarte matinal si cand intru de dimineata pe server nu este nici un staff on si de obicei se injura pe chat, aici cred ca as putea aduce un plus serverului fiind on la ore matinale avand grija ca regulile sa fie respectate si atunci.

► La ce nivel de experienta te consideri? [INCEPATOR, MEDIU, AVANSAT]: Aproape mediu

► Ai citit regulamentul?: Da

► Poza cu orele jucate (scoreboard):Mai jos 

► Comentarii aditionale: -

2020-12-12_20.02.27.png

Cererea este okay, succes 

#pro

glPIEIW.png                                                                                                                                                                                                           "You should beware of men who take their orders from the gods."

Discord: Steiner#7516